"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Boya kalemleri ......... .......... dersinde kullanılan araç gereçleridir. sınıf defteri oku
Yukarıdaki cümleleri olayların oluş sırasına koyarsaksıralama nasıl olur? sınıf defteri oku
................  yön bulmada kullanılan bir araçtır. sınıf defteri oku
Küme çalışmalarında arkadaşlarımız arasında ............. dağılımı yaparız. sınıf defteri oku
Yönler  ........... göre belirlenir. sınıf defteri oku
Hac ibadeti yapılışı yönünden nasıl bir ibadettir? sınıf defteri oku
Aşağıdaki  hangi kelimede  büyük ünlü uyumu kuralı  vardır? sınıf defteri oku
Ev bizim için ............ bir yaşam alanıdır. sınıf defteri oku
254’un 4 katının 457 eksiği kaçtır?  sınıf defteri oku
Çeyrek saatte 7 soru çözen Yaren, 1 saatte kaç soru çözer? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisine zekât verebiliriz? sınıf defteri oku
Karınca yuvalarının ağız kısmı .............. yönünü gösterir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi