"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Çevrenin korunması ve gelecek nesillere aktarılması bir   ............  görevidir. sınıf defteri oku
Herkesin fiziksel özellikleri aynıdır. sınıf defteri oku
 Halama, 750 mandalın 250 tanesini verdik. Bize geriye kaç mandal kalır? sınıf defteri oku
Fırtına ağaçları devirdiği ................ yol kapanmış. sınıf defteri oku
61’nin 7 katının 20 eksiği kaçtır? sınıf defteri oku
 309-281-169-411 Sayıların büyükten küçüğe sıralandığı şkkı bulunuz ? sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelime çiftlerinden hangisi  zıt  anlamlıdır ? sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim nerede ve ne zaman indirilmeye başlanmıştır? sınıf defteri oku
Ayşe’nin 7 tane oyuncak bebeği vardı. Doğum gününde 6 tane de arkadaşları getirdi. Ayşe’nin kaç oyuncak bebeği oldu?  sınıf defteri oku
Trafik kuralarına niçin uymalıyız? sınıf defteri oku
"Elif kahvaltıda yumurta yedi." cümlesinde kaç tane ünlü ( sesli) harf vardır? sınıf defteri oku
Boya kalemleri ......... .......... dersinde kullanılan araç gereçleridir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi