"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Evimiz bizi kışın ............. ve yazın ............. korur. sınıf defteri oku
68’in 7 katı ile 87’nin 8 katının farkı kaçtır?  sınıf defteri oku
Yorulduğumuz zaman, ders çalışmalıyız. sınıf defteri oku
Bir yılda 12 ay vardır. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi duygu değildir? sınıf defteri oku
Birinin kalbini kırdığımızda ............... dilemeliyiz. sınıf defteri oku
Cetvel-pergel-iletki gibi ders araç-gereçlerini Türkçe dersinde kullanırız. sınıf defteri oku
Yuva bir canlının ...... alanıdır. sınıf defteri oku
Planlı olursak derslerimizde başarılı oluruz. sınıf defteri oku
Bir minibüste 24 yolcu vardır. Bu yolculardan 6 tanesi 1. durakta indi. İkinci durakta 9 yolcu indi, 5 yolcu bindi. Minibüsteki yolcu sayısı kaçtır? sınıf defteri oku
İmla kılavuzu sözcüklerin anlamını bulabileceğimiz bir kaynak kitaptır.  sınıf defteri oku
9 sayısının 4 katının 3 eksiği kaçtır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi