"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Aşağıdaki çarpma işlemlerini yapınız. 121x4= 23x41= 12x58= sınıf defteri oku
Mustafa Kemal’e Atatürk soyadını TBMM vermiştir. sınıf defteri oku
Hasta olan kişilere ........... .........  demeliyiz. sınıf defteri oku
Allahın emir ve yasaklarını peygamberlerine bildirmesine ne denir? sınıf defteri oku
Aşağıdaki sayılardan hangisinin onlar basamağı sıfır birler basamağı bir değildir ? sınıf defteri oku
Ders çalışma odamızı ailemiz belirler. sınıf defteri oku
Mustafa şimdi 23 yaşındadır. 14 yıl sonra kaç yaşında olur? sınıf defteri oku
Dini bayramlarımız .......... bayramı ve ........... bayramıdır. sınıf defteri oku
Farklı düşüncelere karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisini yaparsak "manevi temizlik" yapmış oluruz? sınıf defteri oku
Şeytana Kur`an-ı Kerim`de hangi isim verilmiştir? sınıf defteri oku
Otoparka sabah 82 araç ve öğleden sonra 57 araç park etmiş. Bu otoparka bir günde kaç tane araç park etmiştir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi