"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Biz insanlar için en korunaklı yer evimizdir. sınıf defteri oku
Hz.Peygamber (SAV)’in bildirdiğine göre dinin direği olan ibadet aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi trafik işaret ve levhalarına uymamızın sebeplerinden değildir? sınıf defteri oku
Sınıf başkanını oy kullanarak seçimle belirleriz. sınıf defteri oku
Sınıfımızdaki eşyaları ..............  kullananları uyarmalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfınızın bir krokisini çizerek tanıtınız . sınıf defteri oku
Bir meslek sahibi olmak için o meslek ile ilgili eğitim almalıyız. sınıf defteri oku
Fiziksel görünüşü farklı olan öğrenciler farklı sınıflarda okurlar. sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerin sonuna sırası ile hangi işaretler gelmelidir? sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerden anlamlı bir cümle oluşturursak sıralama nasıl olur? sınıf defteri oku
Dengeli beslenmek için aşağıdakilerden hangisini yapmalıyız?  sınıf defteri oku
Eve giriş - çıkış saatlerimizi anne-babamız düzenler. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi