"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Hepsini bir solukta okumak istiyorum. Babam "Kitap en iyi arkadaştır." diyerek bu arkadaşlarımla iyi geçinmemi istedi. Metne göre, çocuğu hiç üzmeyen nedir? sınıf defteri oku
12  -  11   -  10  -  9  - ..... -  7
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı gelmelidir? sınıf defteri oku
Kıyamet günü insanların dünyada işledikleri sevap ve günahların manevi bir terazi ile tartılması anlamına gelen dini terim aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Günde 27 metre yol yürüyen bir adam 3 günde kaç metre yol yürür? sınıf defteri oku
Bitkilerin yaşayabilmesi için hava, güneş ve suya ihtiyacı vardır. sınıf defteri oku
Kazara bizi yere düşüren arkadaşlarımıza karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
İskeleti oluşturan set yapıya kemik denir. sınıf defteri oku
Arkadaş seçerken ............. ........... taşımasına dikkat etmeliyiz. sınıf defteri oku
Farklı düşüncelere karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Müdür, öğretmen ve hizmetliler ................... çalışanlarıdır. sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlar eğitim için kullanılacak yerlerdir. sınıf defteri oku
Aşağıdaki cümlelerde yanlış duygu ve düşünceler yerine örnekteki gibi doğru olanları yazınız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.1. Okulda ve evde güvenlik kurallarına uyar.
Merdivenden dikkatli inip çıkma, asansörü doğru kullanma, ıslak zeminde dikkatli yürüme, sınıf içindeki camlı eşyaları (dolap, şeref köşesi vb.) dikkatli kullanma, camdan ve balkondan aşağıya sarkmama; elektrik prizleri, kablolar ve ateşle oynamama, suyu ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi