"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kıyamet günü insanların dünyada işledikleri sevap ve günahların manevi bir terazi ile tartılması anlamına gelen dini terim aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Her ailenin kendine ......... kuralları vardır. sınıf defteri oku
Tanımadığımız insanların ................. reddedebiliriz. sınıf defteri oku
İyi insanlar hata yapmaz. sınıf defteri oku
İnsanlar kendilerini evlerinde ............. hissederler. sınıf defteri oku
Dört tane ana yön vardır. sınıf defteri oku
Hasta olan arkadaşlarımızı ziyaret ederek onlara moral vermeliyiz. sınıf defteri oku
Timsah hem karada hem de suda yaşayabilir. sınıf defteri oku
Yukarıdaki çalışmanın yapılabilmesi için aşağıdakilerden hangisi gereklidir? sınıf defteri oku
`Günaydın, iyi günler, teşekkür ederim` gibi ifadelere nezaket ifadesi denir. sınıf defteri oku
Üçüncü sınıfların dört şubesi vardır. Her sınıfta 12 sıra vardır. Her sırada ikişer öğrenci oturuyorsa, üçüncü sınıfta toplam kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku
"Şamil amca bana araba aldı." Cümlesi kaç heceden oluşmuştur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi