Mart ayına ait belirli gün ve haftalar

1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası

Önceki Hafta Sonraki Hafta

24. Hafta

Sınıf Defteri İndir
2017-2018 Eğitim - Öğretim Yılı

1.Ders

2.Ders

3.Ders

4.Ders

5.Ders

6.Ders

12.03.2018
Aile içinde görev dağılımının adil olup olmadığını sorgular.
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
Kilogram ve gramla ilgili problemleri çözer ve kurar.
En çok iki basamaklı doğal sayıları 10 ile; bir basamaklı doğal sayıları 100 ile kısa yoldan çarpar.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
13.03.2018
Yapacağı işleri öncelik ve önem sırasına koyarak günlük ve haftalık çalışma planları yapar, yaptığı planlara uyar.
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
En çok iki basamaklı doğal sayıları 10 ile; bir basamaklı doğal sayıları 100 ile kısa yoldan çarpar.
En çok iki basamaklı doğal sayıları 10 ile; bir basamaklı doğal sayıları 100 ile kısa yoldan çarpar.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
14.03.2018
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
Metre ve santimetre arasındaki ilişkiyi açıklar.
Ezgi denemeleri yapar.
2.Sınıfça oyun seçkisi oylamasına katılır ve seçilen oyunu oynar.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
15.03.2018
Yemek, uyku, ders çalışma ve oyun saatlerine uymanın kişisel başarı ve başarısızlıkla ilişkisini araştırır.
F.3.6.1.1. Çevresindeki örnekleri kullanarak varlıkları canlı ve cansız olarak sınıflandırır.
F.3.6.1.1. Çevresindeki örnekleri kullanarak varlıkları canlı ve cansız olarak sınıflandırır.
2. Beğenilerdeki farklılığa saygı duyar (G.S.K).
1. Dikkat yeteneğini arttırır.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
16.03.2018
F.3.6.1.1. Çevresindeki örnekleri kullanarak varlıkları canlı ve cansız olarak sınıflandırır.
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
Talking about locations of things
Talking about locations of things
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.